خطاب به رییس مجلس عنوان شد؛ رشد ۲ برابری صادرات تجهیزات پزشکی در دوره فاطمی ‌امین

بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی و دندانپزشکی و خدمات فنی مهندسی رضایت خود را از عملکرد وزیر وزارت صمت اعلام کرده‌اند.

رییس اندیشکده عالی صادرات با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس با تاکید بر رشد ۲ برابری صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی در دوره وزارت فاطمی امین، خواستار رای اعتماد نمایندگان به وزیر صمت شد و اعلام کرد: تعداد واحدهای تولیدی سلامت‌محور در دولت سیزدهم از ۱۱۰۰ واحد به ۱۷۶۰ واحد افزایش یافته است.

به گزارش آی‌مدتودی به نقل از ایرنا، در متن نامه مهدی آخوندی آمده است: بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی و دندانپزشکی و خدمات فنی مهندسی رضایت خود را از عملکرد وزیر وزارت صمت اعلام داشته و به تلاش‌های ایشان و مجموعه معاونت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت صمت در دولت جدید ارج می‌نهند.

این نامه ادامه یافت: امید است با رای اعتماد شما نمایندگان مردم ایران فرصت به جهت ادامه توفیقات به ایشان ارائه شود. به اطلاع می‌رسانیم که تعداد واحدهای تولیدی سلامت‌محور از ابتدای دولت خدمتگزار از هزار و ۱۰۰ واحد فعال صنعتی به هزار و ۷۶۰ واحد افزایش یافته است و ۱۰۹ واحد تعطیل و نیمه تعطیل نیز به چرخه خدمت رسانی به بهداشت کشور بازگشته‌اند.

در بخش دیگر این نامه آمده است: رشد ۲ برابری صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی در دوره وزارت فاطمی امین در درخشانی است که بر تارک افتخار آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تابناک است.

به اشتراک بگذارید
دبیر تحریریه
دبیر تحریریه
Articles: 652

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *