برگزاری نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی در شیراز

در این نمایشگاه با توجه به فراهم شدن امکان عرضه مستقیم کالا، بازدیدکنندگان می‌توانند نسبت به خرید اقلام موردنیاز خود نیز اقدام کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برگزاری نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی همزمان با سمینار جامعه دندانپزشکی ایران در شهر شیراز خبر داد.

به گزارش آی‌مدتودی به نقل از خبرگزاری موج، محمدجواد راعی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی از سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه تخصصی، مواد و تجهیزات داندانپزشکی که در «سامانه آی‌مد» (Imed) سازمان غذا و دارو به تایید رسیده و تحت نظارت بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، عرضه شده و به فروش می‌رسد.

او با اشاره به حضور بیش از ۵۰ واحد صنفی و شرکت این نمایشگاه ادامه داد: در این نمایشگاه از عرضه و نمایش هرگونه کالاهای فاقد برچسب اصالت سلامت جلوگیری می‌شود و با توجه به فراهم شدن امکان عرضه مستقیم کالا، بازدیدکنندگان می‌توانند نسبت به خرید اقلام موردنیاز خود نیز اقدام کنند.

راعی افزود: همچنین علاقه مندان می‌توانند با جدید‌ترین تکنولوژی‌های حوزه دندانپزشکی در این نمایشگاه آشنا شوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: بازدیدکنندگان می‌توانند در صورت مشاهده تجهیزات و ملزومات پزشکی فاقد برچسب اصالت سلامت و همچنین گرانفروشی با سامانه ۱۸۱۹ مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه و همچنین سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند و یا به صورت مکتوب به بازرسان مستقر در سالن نمایشگاه موضوع را اعلام کنند.

به اشتراک بگذارید
دبیر تحریریه
دبیر تحریریه
Articles: 652

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *