تولید کیت‌های کنترل کیفیت دارو

در شتابدهنده بومیکس، کافه فناوری را فراهم آوردیم و در آن نیز اتاقی به منظور فکرکردن اختصاص یافته تا در این اتاق، کار اشتراکی برای تیم‌ها و مخاطبان عام، انجام شود.

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید کیت‌های کنترل کیفیت دارو شده است.

به گزارش آی‌مدتودی، رامین فاضل مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان لیوژن فارمد به وب‌سایت مخاطب ۲۴ درمورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما که درحوزه بیوتکنولوژی و فناوری فعالیت می‌کند، فیلد تخصصی آن، کنترل کیفیت دارو‌ها است و توانسته مجوز GLP سازمان غذا و دارو را دریافت کند.

او با بیان اینکه شرکت دانش‌بنیان لیوژن فارمد توانسته خدمات و محصولات خود را بومی‌سازی و راه‌اندازی کند، محصولات تولید شده این شرکت را در حوزه کنترل کیفیت دارو‌ها عنوان کرد و افزود: شرکت ما کیت‌های کنترل کیفی را تولید و به سایر شرکت‌ها عرضه کرده تا آن‌ها بتوانند آزمون‌ها را بر روی این محصولات انجام دهند که این مهم به کاهش زمان خدمات و قیمت کمک می‌کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه به شرکت سیناکلون و شتابدهنده بومیکس که زیرمجموعه لیوژن فارمد قرار دارند، اظهارکرد: فعالیت سیناکلون در حوزه تجهیزات پزشکی اعم از تولید کیت‌های مرتبط با تشخیص انواع بیماری‌ها و کیت‌های مولکولی است که سعی شده تا این محصولات بومی‌سازی شود و به سراغ تولید مواد اولیه برویم و برخی مواد و ملزومات را به سهم خودمان تامین کنیم.

فاضل درمورد شتابدهنده بومیکس، گفت: این شتابدهنده زیست فناوری دانش‌بنیان را با توجه به نیاز ارتباط بین صنعت و دانشگاه ایجاد کرده‌ایم تا از تیم‌های دانشجویی اعم از محصول، ایده و… حمایت شود؛ و این درحالی است که ازافرادی که ایده‌ای هم ندارند، اما از پتانسیل بالایی برخوردارند، نیز حمایت می‌شود.

او ادامه داد: در شتابدهنده بومیکس، کافه فناوری را فراهم آوردیم و در آن نیز اتاقی به منظور فکرکردن اختصاص یافته است تا در این اتاق، کار اشتراکی برای تیم‌ها و مخاطبان عام، انجام شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اتاق برگزاری جلسات و جذب سرمایه‌گذار و اتاق علم و فناوری در راستای توانمندسازی افراد در زمینه‌های مختلف برای تجاری‌سازی محصولات خود را از دیگر امکانات شتابدهنده بومیکس عنوان کرد.

به اشتراک بگذارید
دبیر تحریریه
دبیر تحریریه
Articles: 652

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *