معرفی کامل ایمپلنت کره‌ای اوستم

برند ایمپلنت اوستم جز برندهای معروف کره است و همچنین از اولین برندهایی است که در این کشور شروع به تولید ایمپلنت کرده است.

ایمپلنت در علم دندانپزشکی‌ جایگاه گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است. ایمپلنت توسط برند‌های مختلف و توسط کشورهای مختلف تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود با کیفیت‌های متفاوت هستند.

ایمپلنت اوستم تولید کدام کشور است؟  آیا این ایمپلنت جایگزین مناسبی برای دندان‌های خراب است؟ برای آشنایی با ویژگی‌های این برند ایمپلنت این مطالب را از دست ندهید.

ایمپلنت برند اوستم متعلق به کشور کره است و دارای ساختار ساده‌ای است که به راحتی می‌توان برای ترمیم دندان‌های آسیب دیده استفاده کرد. در کنار قیمت بسیار مناسب، این برند دارای کیفیت بالایی نیز است که می‌توانن به راحتی از آن برای ترمیم و درمان دندان‌های خراب و آسیب دیده‌ی خود استفاده کرد. این برند از سال ۲۰۰۵ در بازار عرضه شده و در جوامع مختلف به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای محبوبیت بسیار بالایی می‌باشد.

آیا اوستم برای ترمیم دندان مناسب است؟

کیفیت ایمپلنت‌هایی که در جهان وجود دارند با یک دیگر کاملا متفاوت است و بر حسب کشور سازنده، برند آن  و نوع آن دسته بندی و طبقه بندی می‌شوند که هر کدام دارای مزایا و معایب متفاوت و منحصر به فرد خود می‌باشند. در آسیا ایمپلنت‌های کره‌ای نسبت به ایمپلنت‌های دیگر که توسط ایران و چین تولید می‌شوند دارای کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری هستند و همچنین بالاترین کیفیت را در آسیا به خود اختصاص داده‌اند و بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

ایمپلنت کره‌ای اوستم را می‌توان از نظر کیفیت و زیبایی با برندها و رقبای اروپایی مقایسه کرد و به صورت تقریبی با برخی از برندهای اروپایی برابری هم می‌کنند. این برند ایمپلنت در کشور ما و برای هموطنان عزیز ما جز مناسب‌ترین گزینه‌ها است که بیماران می‌توانند از آن برای ترمیم دندان‌های خراب و از بین رفته خود استفاده کنند و زیبایی و سلامت را به دهان و دندان‌های خود برگردانند.

جایگاه جهانی ایمپلنت اوستم چگونه است؟

جایگاه اول بهترین برندهای ایمپلنت را برندهای آمریکایی از آن خود کردند و جایگاه دوم را برند‌های ایمپلنت اروپایی نظیر کشورهای ایتالیا، آلمان، سوییس، انگلیس و اسپانیا تصاحب کردند و از آنجایی که ایمپلنت‌های کره‌ای در قاره آسیا از بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برخوردار هستند جایگاه سوم جهانی را تصاحب کرده‌اند. البته با توجه به این که در رتبه بندی جهانی برندهای کره‌ای  با برندهای چینی و ایرانی هم سطح هستند ایمپلنت‌های کره‌ای دارای کیفیت، دوام، زیبایی بالاتر و چشمگیرتری نسبت به رقبای ایرانی و چینی خود هستند.

مزایای ایمپلنت اوستم

این برند دارای مزایایی است که با توجه به آن استفاده از این برند توصیه می‌شود:

  • ساخت فیکسچر و اباتمنت این برند دارای طراحی متفاوتی است
  • این ایمپلنت‌ها کانکشن هگز و‌اکتا دارند و دارای سطح sla و rbm هستند
  • زیبایی دندان‌ها را افزایش می‌دهند زیرا فیکسیچرهای برند اوستم دارای سیستم بدون حامل هستند
  • برای استفاده از سیستم‌های بدون پایه برند اوستم باید فضای کافی بین دندان بالا و پایین وجود داشته باشد و زمان جراحی نیز کمتر می‌شود
  • هزینه کمتر و بسیار مناسب نسبت به رقبای خود
  • دوام و ماندگاری بالا
  • افزایش زیبایی دندان‌ها و کمک به طبیعی بودن دندان ها
  • امکان تهیه کردن و خدمات پس از فروش مناسب ایمپلنت‌های کره‌ای در ایران

قیمت ایمپلنت اوستم

ایمپلنت‌های برند اوستم نسبت به برند‌های اروپایی و آمریکایی از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و هزینه کم‌تری برای ترمیم دندان‌های خراب و آسیب داده را نیاز دارند.

با توجه به نوسانات بازار ارز و دلار قیمت این نوع ایمپلنت وارداتی با توجه به برند و کشور سازنده تغییر می‌کند و باید در تاریخ مورد نظر قیمت بررسی شود.

برند ایمپلنت اوستم جز برندهای معروف کره است و همچنین از اولین برندهایی است که در این کشور شروع به تولید ایمپلنت کرده است. همچنین این برند تایید شده توسط شرکت غذا و دارو آمریکا است.

نظرات در باره ایمپلنت کره‌ای اوستم بسیار مثبت بوده و بیشتر بیمارانی که از این برند استفاده کرده‌اند بسیار راضی هستند. هم از نظر پزشکان و هم از نظر بیمارانی که این برند را برای استفاده انتخاب کردند این برند بهترین برند ایمپلنت کره‌ای است.

دلیل انتخاب این مسئله این است که در حین اینکه این ایمپلنت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، با توجه به رقبا و برندهای تولید کننده ایمپلنت دندان در سطح کیفی خود از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار است همچنین دارای طول عمر مناسبی است.

همچنین این برند با استفاده از ماشین آلات صنعتی آمریکایی، آلمانی و سوئیسی  و سیستم طراحی و تولید به صورت مداوم تحت نظر دانشکده‌های دندان پزشکی دنیا، همچنین تکیه به مقالات علمی فراوان در زمینه دندان پزشکی، برند اوستم موفق به کسب گواهینامه CE اروپا و FDA آمریکا شده است.

به اشتراک بگذارید
دبیر تحریریه
دبیر تحریریه
مقالات: 652

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *